کارن کارن ، تا این لحظه: 11 سال و 12 روز سن داره
کاریناکارینا، تا این لحظه: 11 سال و 12 روز سن داره

عشقهای ابدی مادر ... کارن و کارینا

یک ماهگی کارن و کارینا

1392/2/17 0:0
نویسنده : فاطمه
360 بازدید
اشتراک گذاری

کارن و کارینای عزیزم ... فرشته های نورانی من میلادتون مبارک

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

نوشته های رنگی رنگی :

روز تولد (شروع یک ماهگی )

17/2/92      

من در بیمارستان کلینیک پذیرش شدم ...ساعت  30/12 وارد اتاق عمل شدم .... دکتر خوشبخت اومد .. عمل سزارین شروع شد ... بی حسی از کمر ...با کمی درد ....وبعد صدای گریه قل اول ...دخترم و سپس گریه قل دوم پسرم .... کارینای عزیزم با سر  و  کارن مهربانم با پا وارد دنیا شدند ... و بعد از دیدن شما  و بوسیدنتون و پرسیدن یک سوال  : بچه ها سالمن و شنیدن جواب بله  هر دو خوبن  چیزی به خاطر ندارم ...

وقتی از خواب بیدار شدم همه خوانواده اطراف من بودند و دوقلو ها در تختشون و برق شوق در چشمهای همه دیده می شد و احساس درد  .... دردی شیرین .... و اولین بار از شیره جانم  نوشیدید...  گوارای  وجودتان... وشروع شبی طولانی که با خاله سپری شد

18/2/92  صبح بعد ویزیت دکتر باید حرکت میکردم ... و به سختی و درد شدید چند قدم راه رفتم ... و اجازه ترخیص داده شد و پدر رفت به دنبال کارهای ترخیص ...  حدود ظهر چهارتایی به همراه پدرجون و مادرجون رفتیم خانه ...

قد و وزن اولیه دوقلوها:

کارن  وزن   300 /2  قد 49

کارینا    وزن   600 /2  قد 49

20/2/92 بچه ها آزمایش یرقان دادن و کارن درجه زردیش بالا بود و بستری شد ... و تجویز دکتر برای مصرف شیر خشک کمکی برای دوقلوها

22/2/92 کارن از بیمارستان مرخص شد...  بندناف کارن افتاد ...

28/2/92 دادن تست تیروئید

29/2/92 ...  بندناف کارینا افتاد ...

30/2/92  رفتن به خونه پدری و مادری برای اولین بار

4/3/92   شروع دل پیچه های شدید کارینا .

14/3/92  رفتن به ییلاق چلاو .... و مشکلات مادر در رابطه با شیر خوردن

شما

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)